Satın aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olduğunda, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 3 gün içerisinde bilgi@peynircioktay.com’a mail atarak ya da 0 (236) 412 20 62 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı Pazar günleri hariç 09.00-18.00 saatleri arasında arayarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Eğer iade sebebiniz aşağıdaki koşullara uyuyorsa, bu kapsamda iade etmek istediğiniz ürünü geri gönderirken herhangi bir “Kargo Bedeli” ödemezsiniz, Yurtiçi Kargo’ya "Karşı Ödemeli" olarak teslim etmeniz yeterlidir.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir :
Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde sözleşme koşulları kapsamında www.peynircioktay.com’un düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.
Ürünlerde sevkiyatta oluşabilecek ezilme, bozulma ya da kırılma gibi istenmeyen bir durum görüldüğü zaman, ürün ambalajı bozulmadan ve kargonun geldiği gün ürün resminin çekilerek bilgi@peynircioktay.com mail adresine iletilmesi gerekmektedir. Yalnızca ürün kargosunda hasarlı bir şekilde tarafınıza ulaşan ürünün iadesi yapılmaktadır. Bu nedenle kargonuzu teslim alırken, kargo personeli gitmeden kargonuzu açıp kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Böylece hasarlı bir durum varsa, aynı kargo personeli ile vakit kaybetmeden iade etmiş olursunuz.
Kargo hasarı dışında iade etmek istediğiniz ürünlerin kargo ücreti müşteriye aittir.
İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeler ürün bize ulaştıktan sonraki 3 gün içerisinde yapılmaktadır.
Bundan sonraki süreci bankanızdan takip edebilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT: İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA İADE SEBEBİNİZİ BİLDİREN BİR NOT EKİ VE ORİJİNAL AMBALAJINDA VE FATURANIN ASLI İLE BİRLİKTE AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADRESE GÖNDERİNİZ:
Yurtiçi Kargo
Peynirci Oktay
Adres: Ragıpbey Mah. 16 Sk. No:25 Akhisar MANİSA